2011年2月4日星期五

BAD NEW YEARS

HAPPY CHINES NEW YEAR
02.02.11
夕夜...,大家也倒數著初一的來臨...,各戶人家也等待著時間來迎接財神
哇...今年接財神的時間是凌晨四點鐘哦...好遲哦...
而我卻是等待著一個人....他...就是...吳...挺...聰!!!!
我幾久幾久沒有這樣遲睡了阿~累到我的黑眼圈,眼袋都跑完出來了阿...
好像孽待自己這樣...來找我時都沒有很再乎,甚麼都沒有講...還去聊女仔...生氣><
乙!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
到處也都聽得到鞭炮的聲響...,感覺上是很開心的.
可是我內心是寂寞的,可能是...應為你不再我的身邊吧...
差不多三點這樣...,他才到.
我家人...,公公,婆婆,媽媽,哥都睡死了...差不多.哈哈
就只有我舅舅還在隔壁我姨姨的家.
就出去兜風了...,差不多...哈哈.都不懂幾點哦...哈哈
應為我好眼睡哦...一下子就回家睡覺了拉....哈哈.
早起的他...,八點這樣才回家去.
被插即刀
唉....,im only hv 2 ears but need to hear 4 people 4 mouth speak speak speak and speak....
what the fuck !!!!
im damn hate it !!!!
i feel my feeling right now like the song "because of you"
haha.izzit???
i not yet learn play on the safe side ....im get hurt nw.
and everyone around me...SCOLD MI
get fun...dun think much and i sleep now..., forget everything.
the moment now...you call me.
and i answer now.i feel safe and not alone anymore...im cry by uncontrol.
when i told you i wanna sleep.

rush the time again...7...8...9...10...11...12...12:15
im tired for waiting you...what i waiting for???
im stupid...better sleep!!!!!
gonna sleep..
night.
and
get
alone.

ya...get alone better !!!!



DAMN FUCKER CHINES NEW YEAR AT TIS YEAR 2011

what ever...,im fine now.