2011年7月4日星期一

第50天的感动 ❤









一起床 

不对... 是习惯性的 惊起 





习惯性的 

一起床的找我的安全感 _电话






习惯性的

看见你的信息 今天与以往的不同 


不是催促我快起床

不是..... 








而是 那少许的惊吓 少许的惊喜 





看完后 恍了恍 ...继续闭上眼睛



倒头睡去 
















再用我的毅力 思考了...


刚那是什么 ?










重复看回... 刚那长长的 短信 






你是这么写着:




我和我家人说完全部东西了...
但是他们说不要一起住先...
这个不是我要的东西...

我会再想办法的...
贝再给多一点点的时间...
可是贝做工要忍受哦...好不好...?

我说其实你很想读书...
我爸说如果你性格忍到啊什么的...
明年我们一起读书...

他们的脾气其实很难忍下的...
我也有点担心你忍不到...
不过就当为了我们的将来...



宝贝老婆...好吗...?








其实还不是很明白...


比也太婉转了些...







还是我的辨识能力有问题?

















我不解... 你哪来的勇气 ?




你哪来的勇气说出这些带点荒唐的期许 ??





我是非常的不解 =='









但是我是很感动... 真的 :)


你那勇气 你那冲动 你那稚气 




都是为了我吗?













真的谢你了 我未曾为你付出过任何


因为我不懂我能为你做些什么... 









比一次又一次的达成我要的一切




我希望我们之间 会一直这样下去 不间断的 :)













宝贝 你成功了吗?







 Man focus more on how to get a woman

 But once they have her, They lose focus on how to keep her 
 But Dear, you're the Exception :)








未来的未知数 我不想太多





















只懂




我欠你许多... 何时必须缴还我的债务?










献上一首歌 ♥ Skinny Love


Come on skinny love just last the year
Pour a little salt we were never here
my ... Staring at the sink of blood and crus
My my my - my my my - my my my my - m yhed veneer I tell my love to wreck it all Cut out all the ropes and let me fall
l I told you to be patient I told you to be
My my my - my my my - my my my my - my my ... Right in the moment this order's ta lfine I told you to be balanced I told you to be kind In the morning I'll be with you But it will be a different kind
he hope in lite brassiere My my
I'll be holding all the tickets And you'll be owning all the fines Come on skinny love what happened here Suckle on t my - my my my - my my my - my my ... Sullen load is full so slow on the split I told you to be patient I told you to be fine
he britches And at the end of all your lines W
I told you to be balanced I told you to be kind Now all your love is wasted then who the hell was I? Cause now I'm breaking at tho will love you? who will fight? And who will fall, far behind? Come on skinny love ........
My my my - my my my - my my my - my my ... (x2)